reklama

Nikdy nehovor nikdy

Znovu sa potvrdilo pravidlo, ktoré hovorí "nikdy nehovor nikdy". Moje nikdy týkajúce sa patchworku som naštrbila počas rodinnej letnej dovolenky. Vždy som tvrdila, že aplikácie šiť nebudem. Nepáčia sa mi, nelákajú ma, zdajú sa mi umelé... Ale čo už, keď som sa zaľúbila do Baltimorských aplikácii? Najprv len jeden blok - na skúšku, sebe pre radosť. Ostali mi látky, páčili sa mi aj ďalšie predlohy. S jedlom rastie chuť. Tak som bloky po jednom pridávala... Tu som porušila svoje nikdy po prvý raz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začala som šiť na veľkonočnej dovolenke. Počasie šitiu prialo. Bolo chladno a dokonca aj pršalo, tak som si šitím spríjemňovala pobyt vo vnútri. Taštičku so šitím (lebo všetko sa mi naozaj zmestilo do malej taštičky) som si začala brávať aj na víkendové výlety do záhrady. Celý quilt som dokončievala na letnej dovolenke. A tu som porušila moje druhé nikdy. Znelo asi takto: "... šiť na dovolenke, keď je pekné počasie? Nie, nikdy! ...". No a veru, ukazuje sa, že šiť treba práve vtedy, keď je človek v pohode, na čerstvom vzduchu a odpočinutý. Keď neprší, ale je naopak pekné počasie, šitie ide skoro samo. Neveríte? Skúste si zobrať niečo rozošité (alebo úplne nové) niekam na krásne miesto v lese, na lúke, k moru alebo len na terasu. Výhodou ručného šitia je, že nepotrebujete elektrinu, stroj, stôl a podobné veci. Môžete šiť kdekoľvek a zároveň vnímať prírodu okolo seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som to skúšala takto a naozaj som si to užila:

Obrázok blogu

Moja rozpracovaná aplikácia momentálne vyzerá takto:

Obrázok blogu

Po dokončení budete môcť nájsť fotku hotového dielka na blog.hobbyart.sk, spolu s prácami mojich šikovných priateliek, čitateliek a žiačok.

Dagmar Méresová

Dagmar Méresová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Učím patchwork šiť a vidieť po svojom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu